onsdag 10. september 2008

Starten på et Bloggeventyr


Vi er BloGruppen, og dere er ikke BloGruppen. Vi har all makt over denne bloggen, og det har ingen andre. Ikke prøv å skrive noe på den uten vår tillatelse. Det kan dere uansett ikke, for dere kan verken passordet, eller noe annet. Dere kan ikke en gang skrive.

Nå får dere inntrykk av at vi er en streng gruppe, og det er vi. Men sammen skal vi vokse. Ikke bare leggene våre, men også psykisk. Sammen skal vi lage et bloggeventyr uten like, og forhåpentlig vil dette føre til høy bloggaktivitet blant dere alle. Unntatt Øivind.

Dette blir tekstuelt legendarisk.


7 kommentarer:

Westerdals tekst 1 sa...

Kul blogg dere skikkelig gøy hehe :))) liker godt dette blir gøyyy!!111

Hanna Hvattum sa...

Wow, jeg er skikkelig misunnelig på dere som går på Westerdals, det virker skikkelig kult. Fint bilde, tatt med photo booth? Kult.

Karoline sa...

Heia klasseblogg!

Homer sa...

Var det rom272b@gmail.com vi skulle sende noen ord om oss selv til?

Ja sa...

Jeg fikk nesten bank av lillebroren min en gang. Det kostet meg en halvflaske vodka, da. Hehehe.

Magnus sa...

Jeg hater store bokstaver midt i sammensatte ord.

Westerdals tekst 1 sa...

jepp, info sendes til rom272b@gmail.com all info om infoen vi trenger står på forum